مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران را در تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید
مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران را در تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید

ویلن واقعی سریال وانداویژن چه کسی هست؟؟

مقدمه: شرور اصلی سریال وانداویژن کیه؟؟ آگاتا، هیوارد یا اسکارلت ویچ؟؟ در ادامه این شخصیت هارو در طول سریال بررسی میکنیم. با مارول ایران همراه باشید: 

آگاتا هارکنس کسی هست که در دوران 1600 بخاطر استفاده از جادو توسط بقیه جادوگران محاکمه شده بود و وقتی که جادوگران میخواستند به او حمله کنند، قدرت آنها را به نوعی جذب کرد. صد ها سال بعد او از بوجود آمدنه هکس آگاه شد و به وست ویو آمد و خودش را جای شخصی به اسم اگنس زد. هدف اصلی او، این بود که بفهمد واندا چطور هکس را بوجود آورد و چگونه همه ی مردم را هم زمان تحت کنترل خود دارد. بعد از اینکه فهمید واندا از جادوی هرج و مرج استفاده میکند و از طریق کتاب دارک هولد فهمید که او اسکارلت ویچ افسانه ای هست و بخشی از دارک هولد نیز درباره او است، هدفش تغییر کرد و تصمیم گرفت که قدرت های او را جذب کند. اما در بعضی از سکانس ها آگاتا اظهار داشت که قدرت اسکارلت ویچ باعث نابودی جهان میشود و او نفرین شده است و درواقع جوری رفتار میکرد که انگار میخواست از نابودی دنیا جلوگیری کند و همچنین در آخر دیدیم که آگاتا به واندا میگفت که تو نمیتونی قدرتت را کنترل کنی و به کمک من نیاز داری.

هیوارد سرپرست سازمان سورد هست و وظیفه این سازمان این است که با تهدیدهای امنیت جهانی مقابله بکند و ایجاد هکس و کنترل مردم توسط واندا نیز یکی از این تهدید ها به حساب میاید. هیوارد سعی کرد از هر راهی جلوی واندا را بگیرد و حتی کار های خلاف قوانین هم انجام داد. همچنین او وایت ویژن را در جهت امنیت عمومی و حفاظت از کره زمین ساخت. البته به گفته ی خود تایلر هیوارد، احیای ویژن، باعث نقض توافقنامه سوکوویا بود و اینکار خلاف قوانین بود. پس حاضر بود هرکاری انجام دهد تا به اهداف خود برسد.

واندا یا همون اسکارلت ویچ کسی بود که هکس را ایجاد کرد و مردم وست ویو را تحت کنترل خودش در آورد و باعث ایجاد کابوس برای آنها شد. همچنین بچه های آنها را در اتاق هایشان زندانی کرد و فقط مواقع نیاز، مثل هالووین از آنها استفاده کرد. البته همه ما در قسمت آخر دیدیم که واندا نمیدانست که مردم از اینکار عذاب میکشند و فکر میکرد که ازین زندگی که دارند خوشحال هستند..

نتیجه:

آگاتا اعمال و انگیزه های شیطانی داشت ولی بنظر میرسید قصدش نجات دنیا بود. هیوارد با راه های اشتباه قصد داشت نیت های خوبه خود را به انجام برساند. و واندا هم ناخواسته باعث آسیب رساندن به تعداد زیادی از مردم شد که هیچ قصد شیطانی ای نداشت. پس چه کسی شرور سریال هست؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.