مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران را در تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید
مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران | Marvel iran

مارول ایران را در تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید

ویکان و اسپید، دو فرزند اسکارلت ویچ در سریال وانداویژن!!

اگه سریال وانداویژن رو دیده باشید، فهمیدید که واندا و ویژن دو فرزند دوقلو دارند. اما چیزی که شاید ندونید اینه که این دو، بچه های معمولی نیستند و قدرت های فرابشری دارند. با ما همره باشید. 

بیلی ماکسیموف با نام ابرقهمرمانی ویکان، همانند مادرش یک جادوگره که توانایی‌هایش به خاطر جهش‌یافته بودنش هست. او می‌تواند واقعیت را تغییر دهد. همچنین پرواز، تلپورت و شلیک‌ انرژی نیز از دیگر قدرت های او هست. بیلی به خاطر آموزش کمی که دیده، نمی‌تواند کنترل کاملی بر روی توانایی‌هایش داشته باشه. ولی طبق گفته لوکی و دکتر استرنج، بیلی روزی تبدیل به قدرتمند ترین موجود دنیا خواهد شد!!

تامی ماکسیموف با نام ابرقهمرانی اسپید، همانند دایی اش (کوییک سیلور) سرعت فرابشری دارد و میتواند از اجسام جامد رد شود. همچنین از نیرو و پایداری فرا انسانی نیز بهره مند است و می‌تواند با لمس اشیاء، انرژی جنبشی آن‌ها را افزایش دهد تا حدی که منفجر شود!!

هردوی آنها جزو گروه انتقام جویان جوان هستند. ویکان یکی از پایه گذران این گروه هست و بعد ها تامی نیز عضو این گروه ‌شد. همچنین ویکان برای مدتی جزو انتقام جویان اصلی شد. انتظار میرود که بزودی این گروه در mcu معرفی شود و ما شاهد این دو برادر در فیلمها و سریالهای مارول نیز باشیم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.